Питання-Відповідь

  • Як купити?

    Щоб зробити замовлення Вам необхідно додати товар в корзину, далі вибрати зручний спосіб доставки та оплати і натиснути оформити

  • Як оплатити?

    Ми приймаємо гроші в будь-якому вигляді (Готівкою, післяплатою, банківськими переказами, Виставляємо рахунок для оплати через будь-який банк України, Без Готівковий Розрахунок, Онлайн оплата через Приват 24) Детальніше тут .

  • Ви відправляєте замовлення Новою Поштою?

    Ми відправляємо замовлення всіма кур'єрськими службами: Нова Пошта, УкрПошта, Інтайм, Делівері тощо.

  • Скільки буде коштувати доставка?

    Доставку оплачує одержувач при отриманні свого замовлення. Але, якщо Ви хочете доставку Укрпоштою, то доставка коштує 25 грн / замовлення (в замовленні може бути будь-яку кількість товарів)

  • У доставці я вказав спосіб доставки: Післяплата, але мені прийшло повідомлення з реквізитами:

    Ми відправлені замовлення післяплатою від суми понад 200 грн. Всі замовлення менше 200 грн. автоматично переходять в розділ передоплата.

  • Коли Ви відправите моє замовлення?

    Всі замовлення відправляються в порядку черги. Намагаємося все замовлення відправляти кожен день, але бувають іноді затримки в зв'язку з великими кількостями замовлень, тоді відправка займає 1-3 дні. Якщо відбувається затримка, з Вами зв'яжеться на менеджер і повідомить про етом.Не переживає, Ваше замовлення відправлять в будь-якому випадку.

  • Де я можу забрати свій товар?

    Ми знаходимося в м.Дніпропетровськ. Забрати свій товар ви можете за попереднім замовленням в нашому пункті самовивозу . Після прибуття товару в пункт самовивозу, Вам прийде смс-повідомлення із запрошенням забрати своє замовлення.

  • Перебуваю в Києві, Харкові, Одесі, Львові, куди під'їхати, щоб забрати товар?

    В даний момент наш магазин-склад знаходиться тільки в Дніпропетровську. Ми можемо відправити Ваше замовлення зручними для Вас поштовими службами. Найближчим часом планується відкриття представництва в Києві та Одесі.

  • Куди можна під'їхати подивитися?

    В даний момент у нас є тільки один магазин-вітрина, там обмежений ассоттімент і інші ціни. Адреса дивіться тут .

  • Ціна акутальна?

    Всі наші товари є в наявності, і ціни на них актуальні.

  • Мені прислали не робітник або пошкоджений товар. Що робити?

    Перед відправкою, ми намагаємося перевірити всі товари, але іноді фізично не встигаємо. Щоб не було розбіжностей просимо оглядати посилки при отриманні і під наглядом співробітника курьеской служби. Ми приймаємо повернення, якщо товар бракований!

  • Мені не підійшов товар. Що робити?

    Перед тим як зробити покупку, заздалегідь подивіться опис, якщо його немає, треба запитати у менеджера чи підійде товар під Вашу модель авто і т.д, повернення "мені не підійшов по фен-шую" ми не приймаємо. З цього, рекомендуємо заздалегідь уточнювати сумісність обраних товарів з Вашим автомобілем!

BOOST info:   Original page   This page generation time: 0.516399